آقای مجازی

السلام ای دلبر صحرا نشین

آقای مجازی

السلام ای دلبر صحرا نشین

آقای مجازی

تمام راه ظهــــور تو با گنه بســـتم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیســــت راست می گـــــویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

(سیدامیرحسین میرحسینی)

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

یکی دو سال پیش یه هزار تایی کارت تبلیغاتی سایت حاجت رو تهیه کردم و چند تاییشم با ترفند های مختلف پخش کردم. ولی خیلی هاش هنوز مونده روی دستم و منم آدمی نیستم که برم یکی یکی بدم دست مردم .آخه کمی خجالتی ام. به نظر شما باید با این ها چه کار کنم؟

نظرات (۳)

  • علی رحمانی پور
  • خخخخخخخ
    نمیدونم ولی خوب یه پیش خوانی جایی باید بذاریدشون و برید تا ندین دست کسی
    پاسخ:
    اون چندتا رو هم به همین روش پخش کردم :))
    البته اگر یک شرایط مناسبی پیش بیاد مشکلی برای پخشش ندارم، ولی از اینکه برم توی خیابون هر کی رو دیدم یک کارت بهش بدم، فکر نمیکنم صورت خوبی داشته باشه.
    برید چندتا از مساجد بدید پخش کنن بین نماز گذار ها.
    یا تو نماز جمعه بدین به مسواین اونجا براتون پخش میکنن.
    یا یه مناسبت که شد ایستگاه صلواتی بزنید و همراه بسکویتی چیزی بدید به مردم.
    ما اینجا خیلی از این کارها کردیم منتهی پخش چیزهای دیگه مثل ختم قران و ختم صلوات و ... بود.
    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    اینم همون ختم صلوات هست، منتهی اینترنتی :)
    آره همچین فکری در سر دارم منتهی باید یک بار شرایطش پیش بیاد (ایستگاه صلواتی رو میگم).
    ان شا الله امسال برم قم یک کاریش می کنم.
    ممنون
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • طرح کارت هارو خودتون زدین؟
    پاسخ:
    خیر٬ به یه بند خدای کار بلد سفارش دادیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی