آقای مجازی

السلام ای دلبر صحرا نشین

آقای مجازی

السلام ای دلبر صحرا نشین

آقای مجازی

تمام راه ظهــــور تو با گنه بســـتم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیســــت راست می گـــــویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

(سیدامیرحسین میرحسینی)

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دیروز که وبلاگ "گلچین آیات و احادیث" رو راه اندازی کردم به طور اتفاقی اسمش رو در گوگل سرچ کردم و با این صحنه مواجه شدم. به جز اولی که خوده وبلاگ هست مابقی همه دارن از روش کپی میکنن. از وبلاگ های دیگه ام هم کپی می کنن. و تا اونجایی که فهمیدم از وبلاگ های شما هم کپی میکنن، اونم به صورت کاملاً خودکار . جالبشم اینجاست با وجود محدودیت هایی که در تنظیمات وبلاگ هست از جمله بارگزاری نشدن عکس ها در سایت های دیگه و...، باز هم بدون هیچ مشکلی عکس ها توی اون سایت ها بالا میاد و مشکلی هم وجود نداره. تازه منبع رو هم آدرس وبلاگ خودشون میزنن. به مسئولین بیان هم پیام دادم. امیدوارم رسیدگی کنن.

نظرات (۵)

  • یا فاطمة الزهراء
  • چه مسخره
    پاسخ:
    بعله
    ای خدا وبلاگمون هم امنیت نداره.
    ولی خب عکسها بیاد بالا خوبه نمیشه که همه بیانی باشن.
    ولی دزدی حرام است.
    پاسخ:
    :))
    خط دومتون رو مطمئن نیستم درست فهمیده باشم، در هر صورت بیان یک قابلیتی قرار داده که عکس هایی که در صندوق بیان ما آپلود شده در سایت های دیگه بالا نیاد تا از پهنای باند ما کمتر استفاده بشه. ولی انگار روی این سایت ها تاثیری نداره.
    اون که بعله
    یعنی چی من فکر کردم منظورتون عکسهاییه که خودمون تو صفحه ی وب میزاریم اخه انگار گاها اونا هم برای افرادی که از وبلاگ های دیگه میان(غیر بیان)بالا نمیاد.
    نگید که عکسهایی که تو پوشه ی عکسها اپلود میکنم همش برای بقیه میاد بالا؟
    ای وایه من ؛ چقدر عکس دارم.:(
    پاسخ:
    تا اونجایی که من فهمیدم همینطوره و فقط اون ها رو کپی میکنه، ولی درباره کسای دیگه ای که از وبلاگ های دیگه میان خب بایدم نشون بده.
    منظورم رو بخوام واضح تر بگم اینطور میشه. ببینید شما یک عکس میزارید روی وبلاگتون خب این عکس به همه نشون داده میشه، چه بیانی و چه غیر بیانی. ولی یکی پیدا میشه این عکس رو کپی میکنه و میزاره روی سایت خودش، و این عکس هنوزم داره از فضای شما لود میشه. اینجا بیان این اجازه رو نمیده و عکس توی وبلاگی که کپی کرده نشون داده نمیشه. البته میتونید هم تنظیم کنید که نشون بده.
    عکسهایی که آپلود میکنید اگر رمز نداشته باشه و آدرش رو بزنن بله برای همه میاد. البته اگر کسی هم آدرش رو ندونه فکر نکنم از دید گوگل پنهون بمونه. به هیچ عنوان عکس هایی که نمیخواید کسی ببینه در هیچ جای اینترنت قرار ندید.
    سلام شما رو به خوندن اخرین مطلب وبلاگم(یک درد و دل ساده دعوت میکنم)
    پیشاپیش ممنون از حضورتون.
    پاسخ:
    چشم، حتما
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    اون سایتای پیشتیان گیری هستن که منبع رو اسم آدرس خود سایت اصلی میزنن .
    من چندین وبلاگ داشتم همشون اینجور بودن و چیز عجیبی نیست

    موفق باشید
    پاسخ:
    پشتیبان گیری ؟!!
    برای پشتیبان گیری از فایل های سرور بک اپ میگیرن و اصلا هیچ جایی اینطوری پشتیبان گیری نمیکنن، این ها کپی میکنن تا ورودی گوگل بگیرن و درامد بیشتر کسب کنن.
    این سایت ها هیچ ارتباطی با مدیریت بیان ندارند.
    نه تنها از وبلاگ شما، بلکه از وبلاگ دیگر بیانی ها هم کپی میکنن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی